lundi 9 janvier 2012

Fotorelacja - Wypad do Francji

Moje Miasto w tle i ja. Paryż jest piękny nawet zimą.

Obowiązkowy punkt programu. ;)
Place du Tertre.
Widok z Pont des Arts.
Widok sprzed Sacre Coeur. Za każdym razem, gdy jestem w Paryżu muszę tam iść.

Widok na La Defense z St Germain en Laye.
Zamek w St Germain en Laye. Miejsce urodzenia Ludwika XIV.
Okładka programu. Tak, kolekcjonuję programy.

Program "Cabaret", bilet i rekwizyt z piosenki "Money".
Najlepsza pamiątka jaką udało mi się zdobyć, czyli plakat z autografami artystów.

Afisz i ja.
Garderoby. Od prawej: nie wiem kogo, Emmanuel Moire, Claire Perot, Delphine (?).

Emmanuel Moire

Joseph-Emmanuel Biscardi (Victor/dubler Emcee) i ja. Niezwykle sympatyczny i skromny człowiek.

Emmanuel Moire (Emcee) i ja. Anegdotka: na dworze było potwornie zimno, wiało i trochę padało. Czekaliśmy na Manu dobre 45 minut przez co zmokliśmy i trzęśliśmy się z zimna. Kiedy w końcu się objęliśmy do zdjęcia powiedziałam mu "Trzęsiesz się". On mi na to "Ty też".


Claire Perot (Sally Bowles) i ja. Mówią o niej, że jest niemiła. Nieprawda!

Iluminacje na Champs Elysees.

Nie mogłam sobie odmówić zdjęcia przy stoliku z Folies Bergers.