vendredi 27 juillet 2012

Sama w domu part 1.

MAM WOLNĄ CHATĘ PRZEZ NAJBLIŻSZE DWA TYGODNIE!!!
Robimy imprezę?

A tak na serio... Ledwo mój tata i bracia ruszyli w drogę do Polski, a ja już nie wiem co ze sobą zrobić... Lodówka jest zbyt pełna, do Rochester za daleko, w telewizji nic nie ma... Więc siedzę i tłumaczę Romeo & Juliette. Tzn. tłumaczyłam... F. skutecznie mnie od tego odciągnął. Tym...




Lato w Wielkiej Brytanii dobiegło już końca. Na zewnątrz znowu chmury i zapowiadają deszcz. To było do przewidzenia...

Parę zdjęć z dzisiejszego objazdu Strood i Chatam.

Wybitnie nudziłam się w samochodzie. Przynajmniej na tyle żeby ułożyć nogi na desce rozdzielczej i robić zdjęcia moim różowym trampkom.

Widok na zamek i katedrę w Rochester z molo w Chatam. Tak, w Chatam jest molo. Dopiero je odkryłam.

Odpływ na Medway. Widok również z molo.
Zaczyna się Ojciec chrzestny. Idę zachwycać się Marlonem Brando.