lundi 3 décembre 2012

Lost in the pancakes - ceny.

Virginie podesłała mi ceny swoich wyrobów, o których pisałam tutaj, więc zamieszczam je na blogu, gdyby ktoś był zainteresowany. Sklepik internetowy jeszcze nie jest otwarty, więc zamówienia trzeba by było składać przeze mnie lub napisać do samej zainteresowanej.

Breloczki:

Macaron 11€.

Hamburger 9€


Kanapka 7€


Malina i jeżyna 7€

Poduszki:

Wąsy 35€.
Donuts 40€.
Saper 40€.
Hamburger 45€.
Pufa hamburger 140€.
Wszystkie zdjęcia pochodzą z facebooka Lost in the pancakes. Wszystkie produkty dziewczyny szyją własnoręcznie.

Uprzedzając jakiekolwiek domysły: nie mam prowizji od sprzedaży wyżej wymienionych rzeczy. Promuję Virginie przez zwykłą sympatię i przez to, że widzę jak na przerwach dzierga te breloczki. Poza tym lubię moją malinkę. Mam ją przy kluczach od praktycznie dwóch miesięcy. Klucze walają mi się po torbie, malinka pozwala mi je odnaleźć, ciągnę za nią i jeszcze się nie zniszczyła.