mercredi 27 février 2013

Rysiek

Dwa dni temu cieszyłam się z mieszkania bez współlokatora.
Niestety dziś, wracając z zakupów, zastałam w domu nieproszonego gościa, który bardzo chce ze mną mieszkać, ale odmówił płacenia czynszu. Nazywa się Rysiek.
Bardzo spodobała mu się moja łazienka, co mnie doprowadza do szału. Rozsiadł się tam wygodnie i czeka na zbawienie. A ja czekam na pana Ch., żeby pomógł mi go wyeksmitować. Sama tego nie mogę zrobić. Jest za duży! Po prostu sobie nie poradzę...
Za to udało mi się zrobić zdjęcie tego przestępcy!

Rysiek
Tak, tak... Panicznie boję się pająków. Próbowałam ogłuszyć go gazetą, ale strach tak mnie paraliżuje, że nie daję rady... Dobrze przynajmniej, że to jeden z tych na cienkich nogach. Gdyby był wielki i czarny to pewnie od kilku godzin siedziałabym na schodach przed domem i nie odważyłabym się nawet wejść do mieszkania dopóki jakiś odważny facet nie zatłukł by gada.

Przy okazji w telefonie znalazłam pare zdjęć z prób.
Dla zainteresowanych, kolejne spektale z moim udziałem będzie można obejrzeć:
Feydeau: 22 marca ok. 17
Le songe d'une nuit en ete (cartes blanches): 28 marca o 14
20 i 21 czerwca o 20:30 (nie znam jeszcze tytułu spektaklu ani miejsca)

Jeszcze z prób do Roberto Zucco: Claire, Elisee, Marie, Solenn i Nico.

Pierwsze próby do Hortense a dit: Je m'en fous. Maeva i Thomas

Scena 1: u dentysty.