dimanche 31 mars 2013

Ludzka wyobraźnia.

Co jakiś czas, jak mi się nudzi, przeglądam statystyki bloga. Przyznaję, że pomysłowość ludzi mnie zadziwia.
Ostatnio hasłem, które było często wyszukiwane i prowadziło na mojego bloga było: pan f. Przypuszczam, że musiałam mieć zabawną minę kiedy to zobaczyłam.

Inne ciekawe hasła:
Jak wynająć mieszkanie w Paryżu - o tym chyba jeszcze nie pisałam...
Francuzi o Polkach
Jak poderwać Francuza - zarówno Pan Ch. jak i Pan F. polecieli na to, co mam w głowie, więc... Ale jeśli komuś nie zależy na czymś głębszym, to wystarczy, że przejdzie się w spódniczce po Paryżu.
Michał Szpak w musicalu romeo - pitié....
Co wnosi do utworu Benwolio - komuś chyba nie chce się odrabiać pracy domowej.
Miuzikal brodlej zwiarz mnie - to mnie chyba bardziej zdziwiło niż pan f.
Książka romy schneider - z tego, co wiem to Romy nie napisała żadnej książki. Za to są książki O Romy Schneider.
sofia, jesteś taka piękna 
agnes w... - do statusu gwiazdy jeszcze mi daleko, a już wpisują moje nazwisko w wyszukiwarkę.

Oczywiście jest jeszcze nazwa bloga we wszystkich możliwych wariantach oraz mozart l'opera rock napisy/tłumaczenie również we wszystkich wariantach.

Joyeuses Paques!