vendredi 19 avril 2013

Znalezione we FNACu.

Poniższe zeszyty/karteczki znalazłam jakiś czas temu we FNACu. Spodobał mi się pomysł i może w najbliższym czasie kupię kilka. 
Idea jest taka, że wyrywa się karteczkę i się ją wypełnia zaznaczając odpowiednie opcje, by przekonać adresata do zrobienia tego, co nadawca chce lub, by powiedzieć mu, to czego nie chce mu się powiedzieć osobiście.

Dlaczego muszę się z Tobą przespać. 

Co mnie w Tobie denerwuje.

Co musisz zrobić by mnie uszczęśliwić.

Idź do diabła.

Przepraszam (idealne dla pana Ch.)

Znalazłam też coś w rodzaju pamiętnika. Widziałam to już w grudniu, ale teraz poważnie rozważam podarowanie tego panu Ch. Może nawet bez okazji...
Idea jest taka, że na każdej stronie, każdego dnia możemy pisać dlaczego dziś myślimy o seksie, jakie mamy fantazje albo z kim i jak spaliśmy.

Moje życie erotyczne. Zeszyt do notowanie wszystkich moich lubieżnych fantazji erotycznych, fantazji szczegółowych, które przychodzą mi na myśl kiedy jestem zajęty czymś innym, spotkania, które utwierdzają mnie w przekonaniu, że jestem Don Juanem, małe świńskie i dziwne sekrety... (a dalej druk jest za mały bym mogła to rozczytać ;))

Penis jest tym, co jest najlżejsze na świecie, sama myśl go podnosi.