lundi 8 juillet 2013

50 faktów o mnie.

Znalazłam takie coś na youtube'ie i pomyślałam, że to może być fajna zabawa... Tak wypisać 50 rzeczy o soibie, to co przychodzi do głowy.
To do dzieła!

1. Jestem praworęczna i mam wrażenie, że moja lewa ręka jest upośledzona. Jest o wiele słabsza niż prawa i trudniej o jakąkolwiek koordynację ruchową.
2. Jestem z metra cięta. Mam 155cm wzrostu.
3. Mając 5 lat, przebiłam sobie stopę gwoździem.
4. Dwa razy złamałam sobie kość ogonową (w 2008 i 2011 roku) spadając ze schodów.
5. Urodziłam się i wychowałam na osiedlu Bródno, na warszawskim Targówku.
6. W Warszawie mieszkam na 9 piętrze.
7. Ale boję się jeździć windą (bo jeszcze się zatnie albo spadnie...), dlatego zazwyczaj wybieram schody.
8. Bardziej niż windy boję się pająków (i innych robali).
9. Kiedyś panicznie bałam się latać samolotem. Teraz już jest lepiej...
10. Mam jedną siostrę (16 lat) i 3 braci (11,6 i 5).
11. Mam korzenie francusko-rosyjskie.
12. Pochodzę z arystokratycznej rodziny.
13. Chciałam być malarką, ponieważ mół prapradziadek uczył mnie malować.
14. W wieku 3-4 lat wiedziałam kim był Hitler, kiedy była I i II Wojna Światowa oraz co działo się w obozach koncentracyjnych.
15. Byłam mocno zaskoczona, kiedy w przedszkolu okazało się, że inne dzieci tego nie wiedzą...
16. Ogólnie interesuję się dwudziestoleciem międzywojennym i II Wojną Światową.
17. Moją przygodę z teatrem zaczęłam w wieku 13 lat w teatrze młodzieżowym Pinokio.
18. Skończyłam liceum im. Batalionu "Zośka" w Warszawie, w klasie teatralnej.
19. Do rozszerzonej matury z francuskiego przygotowywałam się 10 miesięcy (z poziomu podstawowego) i zdałam ją najlepiej w szkole.
20. Zawsze lubiłam się z wrednymi i wymagającymi nauczycielami i profesorami.
21. Jestem cholernie sentymentalna.
22. Dużo przeklinam po polsku. Po francusku prawie wcale.
23. Lecę na to, co nazywamy we Francji un brun ténébreux, czyli na bruneta o ciemnych, tajemniczych oczach. Najlepiej jeśli ma kręcone włosy... I jeśli jest o jakieś minimum 10 lat starszy ode mnie.
24. Mam dosyć wysokie mniemanie o sobie.
25. Ale jestem bardzo pokorna wobec osób, które mają więcej doświadczenia w danej dziedzinie niż ja.
26. Jeśli ktoś mi mówi, że czegoś nie uda mi się zrobić, odpowiadam: No to siadaj i patrz!
27. Odkładam wszystko na ostatnią chwilę.
28. Jestem typową sową: nie zasnę przed północą, a rano zawsze jestem niewyspana.
29. Nienawidzę rutyny, przez co nie mogłabym wykonywać normalnego zawodu.
30. Przez kilka lat byłam bardzo zakompleksiona dzięki mojej byłej najlepszej przyjaciółce. Teraz mogę jej tylko powiedzieć: pocałuj mnie w cztery litery.
31. Bardzo lubię oglądać programy naukowe typu Pogromcy Mitów lub Brainiac.
32. Jestem ateistką.
33. Jestem brutalnie szczera, wredna, zawsze mówię to, co myślę i nie przebieram w słowach.
34. Wolę usłyszeć najgorszą prawdę niż znosić niedomówienia.
35. Nie lubię mieć narzucanych poglądów.
36. Jako dziecko byłam bardzo nieśmiała.
37. Nie przepadam za dziećmi i nigdy nie piszczę z zachytu nad wózkiem.
38. Łatwo się irytuję.
39. Jestem melomanką, uwielbiam rock, wychowałam się na muzyce Queen.
40. Nie lubię osób, które żyją na Facebooku informując wszystkich o wszystkim.
41. Moim kopem w stronę teatru był musical Metro.
42. Odkąd przeczytałam książkę Rubio Williama Whartona, marzę by zobaczyć Andaluzję.
43. Od 10 lat śledzę poczynania zespołu Placebo (mam ich wszystkie płyty).
44. Chciałam mieszkać w Londynie, ale Londyn mnie zawiódł. Odwiedziłam go kilkakrotnie w moim życiu, ponieważ mój ojciec mieszka w Wielkiej Brytanii i zawsze wracałam z bólem głowy.
45. Jako nastolatka byłam fanką Harry'ego Pottera.
46. Uwielbiam grę The Sims. Kiedyś udało mi się skolekcjonować wszystkie części.
47. Jestem niejadkiem. Mało rzeczy mi smakuje, ale lubię próbować nowe potrawy i zawsze jem oczami.
48. W liceum miałam 10 kolczyków w uszach (7 w lewym i 3 w prawym). Teraz zostały i 4 w lewym i 1 w prawym. Mam również jeden tatuaż i dwa w planach.
49. W wieku 15 lat zrobiłam sobie irokeza przechodząc przez fazę chcę być metalem.
50. Śpię po przekątnej łóżka. Odkąd mam dwuosobowe łóżko. Wcześniej zdarzyło mi się spaść z mojego jednoosobowego.

No to tyle... Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy. ;)