vendredi 30 mai 2014

Mój pierwszy raz.

Dzisiaj taki luźniejszy post w odpowiedzi na Tag Mój pierwszy raz. Mam nadzieję, że pomoże Wam to poznać mnie lepiej.
Miłej lektury.

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Nie, aczkolwiek jesteśmy znajomymi na fejsbuku.

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
Wódka z sokiem pomarańczowym. Na jakiejś imprezie rodzinnej mąż mojej chrzestnej postanowił zrobić mi kawał i dolał wódki do mojej szklanki z sokiem. Smak wyczułam od razu i nie spodobało mi się to. Do tej pory wódka źle na mnie działa i unikam picia jej na imprezach.

3. Jaka była twoja pierwsza praca?
Opiekunka do dziecka. Kiedy wyjechałam po raz pierwszy do Wielkiej Brytanii, znajoma ojca poprosiła mnie o opiekę nad trójką jej dzieci. Dziewczynki miały 9 i 6 lat, a chłopiec miał 3 latka i jak się później okazało cierpiał na chorobę genetyczną, przez którą jego rozwój był opóźniony (w wieku 3 lat robił w pieluchę) i nigdy nie nauczy się mówić.

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Facet, który jest zakochany we mnie po uszy.

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Mój były.

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Do Wielkiej Brytanii w 2008 roku. Muszę nadmienić, że nienawidzę latać samolotami i na 3 dni przed wylotem wpadłam w histerię. Teraz jest lepiej (obywa się bez histerii), ale nadal nie jest to mój ulubiony środek transportu.

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
 U mojej prababci na wsi.

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmiawiałaś?
Mój chłopak.

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Sprawdziłam maile i wiadomości w telefonie.

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Koncert Perfectu z moim ojcem. Miałam 4 lata.

11. Pierwsza złamana kość.
Kość ogonowa w wieku 18 lat. Poślizgnęłam się na schodach.

12. Pierwszy piercing.
Uszy i tylko uszy. Dorobiłam się łącznie 10 kolczyków zainspirowana nauczycielką angielskiego z gimnazjum, która miała ich 13.

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Wielka Brytania.

14. Pierwszy film, który pamiętasz.
Chyba Dirty Dancing... Jeśli nie liczyć kreskówek czy innych programów.
Jeśli chodzi o program telewizyjny to Polskie Zoo, które bardzo namiętnie oglądałam mając ze 2 lata.

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Agnieszka spóźnia się na lekcje. W I klasie podstawówki. Byłam odprowadzana do szkoły przez mamę koleżanki, która nie należała do punktualnych osób i przez nią właśnie obie dorobiłyśmy się uwag.

16. Pierwszy współlokator.
Moja siostra młodsza o 7 lat.