samedi 8 novembre 2014

Ciąg dalszy nastąpi...

Z dniem dzisiejszym zakończyłam współpracę z Nathalie Hamel i Compagnie de la Pléiade, jednak do końca grudnia będzie mnie można jeszcze zobaczyć w Les Perses i La Bataille de Kosovo. 

Zdecydowałam się na ten krok, ponieważ co raz bardziej przeszkadzało mi zachowanie Nathalie wobec mojej osoby oraz moich projetów, w które ona nie była włączona (od niemiłych komentarzy po próby blokowania aktorów zaangażowanych w moje projekty). Mogłam to zrobić wcześniej, ale jestem zbyt sentymentalna.

Mimo tej rozłąki, na razie zostaję w Teatrze Nord-Ouest i dalej będę grała w Tailleur pour dames. W tym samym czasie przygotowuję 2 inne projekty, które, mam nadzieję, zrealizuję jeszcze w tym teatrze. Pierwszy to francuska komedia, drugi to polski dramat. Jeśli chodzi o Nuit Bouffe, to praca wre. Razem z Laurent Bruset postanowiliśmy zmienić radykalnie dużo rzeczy i dopiero wtedy pomyślimy o rzuceniu się na głęboką wodę. Jedno jest pewne: chcemy wyjść do szerszej publiczności, w innym teatrze niż Nord-Ouest (mimo że Nord-Ouest ma idealną scenę do tej sztuki).

Innymi słowy: zmiany, zmiany i dużo pracy przede mną! Trzymajcie kciuki!