mercredi 19 novembre 2014

Vous êtes...

5 minut do rozpoczęcia spektaklu Bad Little Bubble B. w teatrze du Rond-Point.

- Pani jest aktorką. - słyszę kiedy mocuję się z kurtką stojąc przy upatrzonym miejscu w trzęcim rzędzie. Postawny pan koło sześćdziesiątki, którego wcześniej spytałam czy miejsce obok niego jest wolne, uśmiecha się do mnie. Za nim siedzi jego żona.
- Tak. - odpowiadam zaskoczona zrzucając torebkę na podłogę i siadając obok niego.
- Widziałem Panią na scenie w dwóch spektaklach. Bardzo mi się podobało. Była Pani świetna. - czuję się bardzo niezręcznie w tej nowej dla mnie sytuacji, ale z drugiej strony moje ego jest mile połechtane. Żona spisuje z mojego kalendarza daty kolejnych spektakli. a ja dyktuję jej sztuki, które warto zobaczyć jeśli jeszcze ich nie widzieli.

Ot zwykły wtorkowy wieczór.